גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

פלטפורמות מוטסות למערכות מחקר ופיתוח ומערכות מסחריות

צרכים וצרכנים בתחום הטסת מערכות

תחום הטסת מערכות החישה מתחלק בעיקר לשני סוגי משמשים:

צרכני מיפוי גיאוגרפי: מפות גיאוגרפיות משמשות כבסיס לקבלת החלטות בתחומי חיים רבים כגון תכנון ובניה, ניהול מקרקעין, ניהול משאבי טבע, טיפול בתשתיות פיסיות גיאופוליטיקה ועוד. הצרכנים בשוק זה הם אלו הפעילים בתחומי חיים אלו כגון: מהנדסים ואדריכלים, מנהלי פרויקטים, בעלי ומנהלי קרקעות, משרדי ממשל ארציים ומקומיים, רשויות ממלכתיות ועוד.

צרכני התעשייה הבטחונית: מערכות חישה הנמצאות בשלב מחקר ופיתוח ומיועדות לתחום הבטחון וההגנה חייבות להיות מוטסות על גבי כלי טיס מאויש על מנת לקבל אישור מסחרי לאיכות המערכות. צרכנים ולקוחות רבים נדרשים להשתמש בכלי הטיס גם באופן קבוע על מנת להפעיל את מערכות החישה שלהם, ומעדיפים לא להשקיע ברכישת פלטפורמה אווירית הכרוכה בהוצאות רבות ודורשת כח אדם מקצועי ומיומן ביותר.

כלי הטיס של חברת ליפאייר להטסת מערכות חישה ומיפוי אווירי.

הרעיון המרכזי מאחורי בניית צי כלי הטיס בחברת ליפאייר, הינו יצירת מאגר יכולות הטסה לכל גבהי המיפוי המוכרים מגובה 300 רגל ועד גובה 33 אלף רגל, ונשיאת טווח משקלי מערכות ממשקל קילוגרם ועד משקל של מעל 225 קילוגרם, צריכת הספקי חשמל אינהרנטיים של מעל 90 אמפר מכלי הטיס, וכן עזרי הטסה וטכנולוגיות המאפשרות הטסה מיוצבת ומקצועית בתוך גבולות הגזרה של ביצועי המערכות המוטסות.

לעיתים כאשר נדרש כלי טיס ייחודי למערכות ייחודיות, חברת ליפאייר תעמיד לרשות לקוחותיה כלי טיס במיקור חוץ אשר יופעל תחת כנפי החברה ותחת הידע המקצועי שלה.

פייפר שאיין 3:

IMG_9156_20190712143819.445.jpg

כלי טיס דו מנועי עם מנועי טורבו המסוגל לטוס בטווח גבהים רחב אשר נע בין 1000 ל-33 אלף רגל. המטוס מדוחס ומאפשר טיסה נוחה מעל גובה 13.0 ללא מסכות חמצן. בנוסף, למטוס זה יש יכולת נשיאה של מערכות חישה על בסיס נקודות קשות המותקנות בחלקו הקדמי של הגחון. טווח המהירות של המטוס מאפשר הטסת מערכות הדורשות הפעלה בין 120 ל-300 קשר.

פייפר אצטק 250:

IMG_9287_20190714200743.626.jpg

החברה מחזיקה שלושה כלי טיס מסוג פייפר אצטק דו מנועי בוכנה אשר נותנים מענה אידאלי לטווחי גובה בין 100 רגל ל-15 אלף רגל. בשלושת המטוסים מותקן חור צילום גדול בגחון לטובת התקנות של מערכות תצפית וחישה. פתח הצילום מאפשר התקנת מערכת בתא הקבינה של המטוס ללא צורך בשינוי מעטפת המטוס הקיימת ולכן יעילה וקלה יותר לביצוע. ניתן לשאת על גבי פתח הצילום מערכות בעלות משקלים שונים. חברת לייפאייר תבצע את ההתאמה ורישוי של המערכות לחור הצילום על ידי פלטה מתאמת לרצפת המטוס.

 מידות של כלי הטיס וחורי הצילום

מידות חורי הצילום ומטוס פייפר אצטק:

קוטר:42 ס"מ

חור הצילום מותאם לרוב מערכות החישה המוטסות הנמצאות בשוק המסחרי וכאלו הנמצאות בפיתוח.

המטוס יכול לשהות בין שש לשבע שעות באוויר ויכול לשאת מספר אנשי צוות במספר תצורות הטסה.

מידות מטוס שאיין 3 ושטח נשיאה בגחון

ניתן לתאם סקר במטוס לבחינת התצורה, נתונים טכניים והתאמה כללית לפעילות.

לקוחות החברה המבקשים להתקין מערכות הצופות מחור הצילום במטוס, נזקקים למגוון שירותי מעטפת נוספים כגון ליווי מבצעי קרקעי ותיאום פעילות אווירית רלוונטית.

לייפאייר מעניקה את ללקוחותיה את כל השירותים הנדרשים להטסה של מערכות כאלו.

יצירת קשר
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה